אודות קרוספיט רעננה

צוות המאמנים

אלון קורטק

אלון קורטק

אביתר סופר

אביתר סופר

נטלי וסר

נטלי וסר

עמרי גנות

עמרי גנות

תומר (ניקו) סבג

תומר (ניקו) סבג

פילוסופיית אימונים

מה זה? למה צריך פילוסופיה לאימונים? מה יש לחפור יותר מדי?

קום, דפוק אימון, תן עבודה, וסתום ת'פה. רגע, אם אתם מחפשים מקום "לדפוק אימון" וללכת הביתה, לא בטוח שאנחנו המקום בשבילכם, הרי אנחנו חריגים בנוף של הכושר הגופני, מעין "עוף מוזר" שלא מחפש את קיצורי הדרך, ורוצה תוצאות אתלטיות. סוג האנשים שמגיעים אלינו הם אנשים שכושר גופני ובריאות נמצא אצלם גבוה בסדר העדיפויות, וללא קשר ליכולת הגופנית, האנשים שלנו הם מתאמנים חושבים. אצלנו אמנם תעבדו מאוד קשה, אבל גם תבינו מה אתם עושים, איך זה משפר לכם את הכושר ואת הבריאות, וזה בין היתר מה שייתן לכם מוטיבציה להגיע יום יום לאימונים. בנוסף זהו סוג של תיאום ציפיות לגבי המוצר אותו אנו מספקים, מה אנחנו כן ומה אנחנו לא. אז מה אנחנו בעצם ?


מה

מועדון אימונים פונקציונלים, מגוונים, בעצימות גבוהה, שעושה כושר גופני ברמה הגבוהה ביותר, בדגש על בריאות. אסתטיקה, כיף, תחושת הישגיות והגשמה הם חשובים, אך הם האמצעי. המטרה היא בריאות פיזית, נפשית ואריכות חיים. חשוב לנו שתוכלו לתפקד באופן מיטבי בחיי היום יום, תהיו מוכנים לכל משימה פיזית שתידרשו, בין אם זה היום בלהרים חפץ כבד בבית, מחר בטיול אתגרי או בעוד 20 שנה במשחק כדורגל בחצר עם הנכדים.


איך

אימונים קבוצתיים, מבוססים על כוח וקונדישנינג (Strength & conditioning). עבודה רק לפי כושר גופני מבוסס ראיות מחקריות Evidence Based Fitness מתוך תפיסה שהזמן שלכם יקר, ואנחנו נביא את הכלים הטובים ביותר שיש לעולם הידע המדעי להציע לכושר גופני ובריאות. ככלל, המאמנים שלנו נוטים יותר לכיוון הבריאות ורפואה מאשר לאימון הגופני הקלאסי שתפגשו בחדרי כושר נפוצים.

תפיסת הכושר שלנו- כושר גופני ברמה עולמית ב100 מילים-https://www.youtube.com/watch?v=K5fg7VcrJ70

**כושר גופני ובריאות בכלל הם לא אקט רגעי או שעה של אימון ביום. הם בחירה מודעת לחיות אורח חיים ששם את הבריאות בראש סדר העדיפויות- תזונה, שינה, מנוחה, מניעת פציעות, הימנעות מלחצים וכושר גופני. השעה ביום שתבלו אצלנו לא תהיה שווה הרבה אם ב23 השעות האחרות תאכלו ג'אנק פוד ותישנו 5 שעות בלילה. אנחנו דורשים מאנשים לקחת אחריות אקטיבית על הבריאות שלהם.


עקרונות מובילים בתפיסת הכושר שלנו

כוח- היכולת להיות עצמאי, פיתוח מסת שריר לגוף חזק. ביטחון בגוף וביכולותיו. ישנם אין ספור מחקרים המקשרים בין הכוח הבסיסי ביותר – סקווטים, משיכות, דחיפות ומסת שריר, לאריכות חיים, עצמאות בגיל מבוגר, וביטחון עצמי. זהו מרכיב שבו אנו מתמחים ואנחנו מקדישים לו חלק נכבד מתוכנית האימונים.


אימונים מטבולים\קונדישנינג

ידוע גם כהחלק ה"אירובי" לכאורה. יש לנו כמה נתיבים מטבוליים בגוף (היכולת לייצר אנרגיה) הקצר (פוספו-קריאטיני, עד 10 שניות), הבינוני (גליקוליטי-לקטי, 2-3 דקות) והארוך (אוקסידטי-חמצן, מאמצים ארוכים יותר). אנחנו רוצים לאמן ולשלוט בכולם. לכן האימונים שלנו הם לא רק ריצה של חצי שעה או עבודה עצימה מאוד של 3 דקות, אלא כל ספקטרום המאמצים בצורה שווה ומגוונת. בהקשר בריאותי למשל, לפי המלצת ארגון הקרדיולוגים העולמי מומלץ לבצע פעילות גופנית בדופק בינוני ומעלה כ30 דקות ביום. האימון כולו-החימום הדינמי, עבודת הכוח והמטקון ( Metcon – Metabolic Conditioning), תגיע לפחות לדרישה זה בכל אימון.


מניעת פציעות וטווחי תנועה

אנחנו מאמינים בעבודה על הבסיס לפני שרצים לתרגילים מסובכים. לכן אנחנו מקדישים כ6-7 שעות לאורך 3 שבועות בקבלת המתאמנים החדשים שלנו, כדי לאבחן בסיס תנועתי, ללמד את היסודות וללמוד איך להקשיב לגוף ולמנוע פציעות. המוטו הוא ללכת לפי הסדר: טכניקה נכונה---עקביות----עצימות.

יציאה מאזור הנוחות

האימונים שלנו עצימים. אנחנו מאתגרים את עצמנו ואת הגוף כדי לא להיות באזור הנוח והמוכר, כי שם נמצא הקסם, התוצאות האמיתיות. אנחנו עובדים על כלל מרכיבי הכושר, כולל המוזנחים מביניהם- גמישות, קואורדינציה, מהירות וכו'. בפרקטיקה- 3-4 אימונים לפחות בשבוע, המבוססים כאמור על חימום כוח וקונדישנינג. תוכנית האימונים עובדת במחזוריות של 6-8 שבועות כאשר שיא השנה שלנו מגיע בתחרות הOpen מתוך תפיסה שלהתאמן עם מטרה והישגים מדידים, מביא לתוצאות טובות יותר.

אנחנו מתאימים לכולם! קרוספיט, וקרוספיט רעננה בפרט לא מצריך יכולות מיוחדות, רק רצון לשינוי (אמיתי, כנה, מחייב) וסדר עדיפויות נכון.


מקווים שעשינו קצת סדר בדברים. נתראה באימונים !

CallSMS