שאלות נפוצות

Untitled

מה ההבדל בין קרוספיט לבין אימון בחדר כושר?

תשובה: הבדל של שמיים וארץ. קרוספיט היא שיטת אימון המאפשרת התפתחות והתקדמות בתוך האימון, המכילה שלבי אימון שונים וגישות חדשות ומגוונות. מדובר בשיטת אימון פונקציונאלית שלא דוגלת באותם אימונים החוזרים על עצמם, אלא באימונים שונים ובסרגל מאמצים מתפתח ומותאם ליכולת המתאמן. גם האווירה בקרוספיט שונה לחלוטין מחדר כושר: ליווי צמוד ואישי, משפחתיות, תחושה של השתייכות לקהילה והיכרות עם כל מתאמן, יכולותיו וצרכיו.

חייבים להיות בכושר גבוה בשביל להתחיל להתאמן בקרוספיט?

תשובה: ממש לא. היופי בשיטה הוא שיש אימונים בדרגות שונות. מתאמן חדש ונטול ידע בקרוספיט יכול להתחיל עם אימוני יסודות ולהשתלב בהדרגה באימונים הקבוצתיים. גם באימונים הקבוצתיים עצמם ישנן דרגות קושי שונות ותרגילים חלופיים למתאמנים מתחילים או לאנשים הנמצאים בכושר ירוד או סובלים מפציעות כלשהן. הקלף המנצח הוא האווירה הקבוצתית שתמיד תדחוף אותך להצליח.

אני מנסה להוריד במשקל – אימוני הקרוספיט יכולים לעזור לי?

תשובה: בהחלט. קרוספיט הוא אימון פונקציונאלי המורכב מעבודת סיבולת, כוח, גמישות, שיווי משקל ואלמנטים נוספים התורמים לירידה במשקל יותר מהרבה אימונים אחרים בשל השילוב המושלם בין אירובי ואנאירובי. כמו בכל דבר, ככל שמתמידים ומשתפרים באימונים כך גם היכולת עולה ואיתה עצימות האימון. מחקרים עדכניים מדברים על האפקטיביות הגבוהה שבאימונים קצרים בעצימות גבוהה כשיטה אפקטיבית יותר למאזן קלורי שלילי.

יש כל כך הרבה תרגילים והאימונים מורכבים, איך אני אזכור הכול בזמן האימון?

תשובה: לכן בדיוק האימון מפורסם כל יום מספר שעות טרם התחלתו – על מנת לאפשר לאנשים לשאול אותנו לגבי תרגילים שהם לא מבינים, להתייעץ כיצד לבצע את התרגילים וגם לדעת מה מצפה להם ולהכין את עצמם. מהלך האימון גם כתוב על הלוח ואפשר תמיד לגשת ולהיזכר במהלכו. ויש את המדריכים שלנו שמקדישים תשומת לב לכל מתאמן ומלווים אתכם לאורך כל האימון – הם יסבירו לכם כיצד לבצע את התרגיל ויתקנו אתכם במידה ואתם לא מבצעים אותו כשורה. זכרו, קרוספיט מתבסס על תנועות טבעיות שאנו מבצעים ביומיום, לכן ברגע שתבצעו את התרגיל פעם או פעמיים הוא כבר ייטמע במערכת שלכם.

לא יתאפשר לי להגיע לאימון יותר מפעם או פעמיים בשבוע, עדיין שווה לי להירשם?

תשובה: כן. אימוני הקרוספיט עובדים בשיטת הHIIT כלומר, אימונים בעצימות גבוהה לפרקי זמן קצרים. שיטת אימון זו מצליחה לייצר תוצאות גבוהות בפרקי זמן קצרים. כמו כן אנו מקיימים לעיתים גם אימונים, תחרויות ואירועים מיוחדים מחוץ לשעות הפעילות – אנו סבורים כי ברגע שתיכנסו לקהילת הקרוספיט, אימון יהפוך מדבר מחייב לפעילות שכיף להגיע אליה וכך גם הרצון והמוטיבציה להגיע לאימונים יעלו.

האם אימוני הקרוספיט מתאימים גם לנשים?

תשובה: בוודאי! נשים רבות מתאמנות במועדון והן הכוח האמיתי של המועדון. יש אצלנו נשים בנות 25 ונשים בנות 55 שמתאמנות לצד הגברים באימונים, בתחרויות ובכל דבר. 

האם אימוני הקרוספיט מתאימים גם לבני נוער?

תשובה: בהחלט. במועדון כבר היום מתאמנת קבוצת נוער מגובשת, וגם המועדון משמש כבית אימונים משלימים לקבוצות הכושר הקרבי של חברת Excellent Training. ניתן ואף רצוי להתחיל את האימונים בכל גיל!

 

CallSMS