_99A2655.jpg

למה אנחנו מתאמנים איך שאנחנו מתאמנים? 

מה זה? למה צריך פילוסופיה לאימונים? מה יש לחפור יותר מדי? קום, דפוק אימון, תן עבודה, ושלום על ישראל. רגע, אם אתם מחפשים מקום "לדפוק אימון" וללכת הביתה, לא בטוח שאנחנו המקום בשבילכם, הרי אנחנו חריגים בנוף של הכושר הגופני, מעין "עוף מוזר" שלא מחפש את קיצורי הדרך, ורוצה תוצאות דרך עבודה קשה, ולא דרך טרנדים, גימיקים וקיצורי דרך. סוג האנשים שמגיעים אלינו הם אנשים שכושר גופני ובריאות נמצא אצלם גבוה בסדר העדיפויות, וללא קשר ליכולת הגופנית, האנשים שלנו הם מתאמנים חושבים. אצלנו אמנם תעבדו מאוד קשה, אבל גם תבינו מה אתם עושים, איך זה משפר לכם את הכושר ואת הבריאות, באווירה תומכת ומקצועית, וזה בין היתר מה שייתן לכם מוטיבציה להגיע יום יום לאימונים. בנוסף זהו סוג של תיאום ציפיות לגבי המוצר אותו אנו מספקים, מה אנחנו כן ומה אנחנו לא. אז מה אנחנו בעצם ?


מי- אנחנו קודם כל אנשים. ניקו, ערן, אלון, עומרי, טלי ודניאל. אנחנו מאמינים שאתם צריכים לבוא בחשבון למישהו שקבעתם איתו, שסמכתם עליו שיסייע לכם במסע הזה, ושמבין דבר או שתיים בתחום. אנחנו בסה"כ אנשים שמאמנים אנשים להיות אנשים טובים יותר. ותנחשו מה? זה עובד. 

מה- מועדון אימונים פונקציונלים, מגוונים, בעצימות גבוהה, שעושה כושר גופני ברמה הגבוהה ביותר, בדגש על בריאות. דברים כמו אסתטיקה, כיף, תחושת הישגיות והגשמה הם חשובים, אך הם תוצר לוואי שקורה תוך כדי. המטרה היא בריאות פיזית, נפשית ואריכות חיים. חשוב לנו שתוכלו לתפקד באופן מיטבי בחיי היום יום, תהיו מוכנים לכל משימה פיזית שתידרשו, בין אם זה היום בלהרים חפץ כבד בבית, מחר בטיול אתגרי או בעוד 20 שנה במשחק כדורגל בחצר עם הנכדים.

 

איך?  אימונים קבוצתיים, מבוססים על כוח וקונדישנינג(ידוע גם בתור "אירובי"), עבודה רק לפי כושר גופני מבוסס ראיות מחקריות מתוך תפיסה שהזמן שלכם יקר, ואנחנו נביא את הכלים הטובים ביותר שיש לעולם הידע המדעי להציע לכושר גופני ובריאות. ככלל, המאמנים שלנו נוטים יותר לכיוון הבריאות ורפואה מונעת מאשר לאימון הגופני הקלאסי שתפגשו בחדרי כושר נפוצים.
 

תפיסת הכושר שלנו- פשטות. כושר גופני ברמה עולמית ב100 מילים
- https://www.youtube.com/watch?v=K5fg7VcrJ70


הנחת עבודה חשובה- כושר גופני ובריאות בכלל הם לא אקט רגעי או שעה של אימון ביום. הם בחירה מודעת לחיות אורח חיים ששם את הבריאות בראש סדר העדיפויות- תזונה, שינה, מנוחה, מניעת פציעות, הימנעות מלחצים וכן, גם כושר גופני. השעה ביום שתבלו אצלנו לא תהיה שווה הרבה אם ב23 השעות האחרות תאכלו ג'אנק פוד ותישנו 5 שעות בלילה. אנחנו דורשים מאנשים לקחת אחריות אקטיבית על הבריאות שלהם.


עקרונות מובילים בתפיסת הכושר שלנו-

כוח- היכולת להיות עצמאי, פיתוח מסת שריר לגוף חזק. ביטחון בגוף וביכולותיו. ישנם אין ספור מחקרים המקשרים בין הכוח הבסיסי ביותר – סקווטים, משיכות, דחיפות ומסת שריר, לאריכות חיים, עצמאות בגיל מבוגר, וביטחון עצמי. זהו מרכיב שבו אנו מתמחים ואנחנו מקדישים לו חלק נכבד מתוכנית האימונים.
 

אימונים מטבולים\קונדישנינג- לפעמים מוכר גם כהחלק ה"אירובי" למרות שזו הטעיה. נסביר- יש לנו כמה נתיבים מטבוליים בגוף (היכולת לייצר אנרגיה) הקצר (פוספו-קריאטיני, עד 10 שניות), הבינוני (גליקוליטי-לקטי, 2-3 דקות) והארוך (אוקסידטי-חמצן, מאמצים ארוכים יותר). אנחנו רוצים לאמן ולשלוט בכולם. לכן האימונים שלנו הם לא רק ריצה של חצי שעה או עבודה עצימה מאוד של 3 דקות, אלא כל ספקטרום המאמצים בצורה שווה ומגוונת. בהקשר בריאותי למשל, לפי המלצת ארגון הקרדיולוגים העולמי מומלץ לבצע פעילות גופנית בדופק בינוני ומעלה כ30 דקות ביום. האימון כולו-החימום הדינמי, עבודת הכוח והמטקון ( Metcon – Metabolic Conditioning), תגיע לפחות לדרישה זה בכל אימון.


מניעת פציעות וטווחי תנועה- אנחנו מאמינים בעבודה על הבסיס לפני שרצים לתרגילים מסובכים. לכן אנחנו מקדישים כ6-7 שעות לאורך 3 שבועות בקבלת המתאמנים החדשים שלנו, כדי לאבחן בסיס תנועתי, ללמד את היסודות וללמוד איך להקשיב לגוף ולמנוע פציעות. המוטו הוא ללכת לפי הסדר: טכניקה נכונה---עקביות----עצימות.

יציאה מאזור הנוחות- האימונים שלנו מתאגרים. אנחנו שמים את עצמנו ואת הגוף במצבים חדשים כדי לא להיות באזור הנוח והמוכר, כי שם נמצא הקסם, התוצאות האמיתיות. אנחנו עובדים על כלל מרכיבי הכושר, כולל המוזנחים מביניהם- גמישות, קואורדינציה, מהירות וכו'.


בפרקטיקה- 3-4 אימונים לפחות בשבוע, המבוססים כאמור על חימום כוח וקונדישנינג. תוכנית האימונים עובדת במחזוריות של 6-8 שבועות כאשר שיא השנה שלנו מגיע בתחרות הOpen מתוך תפיסה שלהתאמן עם מטרה והישגים מדידים, מביא לתוצאות טובות יותר.
אנחנו מתאימים לכולם! קרוספיט, וקרוספיט רעננה בפרט לא מצריך יכולות מיוחדות, רק רצון לשינוי (אמיתי, כנה, מחייב) וסדר עדיפויות נכון.


מקווים שעשינו קצת סדר בדברים. נתראה באימונים !